CASE STUDY

Takiart

מבוא

תחום עיסוק – מדבקות קיר וטפטים מקצה לקצה.
Takiart פנו אלינו כדי לבנות אתר מודרני ומעניין כדי להעצים את קהל הלקוחות שלהם. הם רצו לשפר יחסי המרה, למכור יותר, לעשות יותר.

Bottom Line – תוך זמן קצר מרגע עליית האתר לאוויר, הם גם החזירו את ההשקעה(ROI).
כניסה לאתר

מבוא
המטרות

המטרות

כדי להתחרות במתחרים ולנצחם, אנו צריכים להכיר את המתחרים ואת חסרונותיהם. לאחר מחקר שערכנו, הגענו לתוצאות ברורות וידענו בדיוק מה אנו נדרשים לבצע.
היה לנו חשוב לתת דגש לכל מוצר ומוצר, לתת למשתמש הקצה להתחבר למוצר למרות שהרכישה היא וירטואלית ולא Face To Face.

התהליך

בנינו ל-Takiart אתר מודרני בעל חווית משתמש נכונה ומדוייקת המותאמת לקהל היעד. נתנו דגש רחב לעיצוב יפייפה, מושך ומעניין. פיתחנו מודול ייחודי אשר באמצעתו הלקוח יכול לדמות איך המוצר יראה אצלו בסלון, במשרד, בחדר או כל מקום שיבחר ובכך להתחבר למוצר.

מחקר
האלמנט החשוב ביותר הוא הכרת השוק הנוכחי. שיעורי בית אלה סייעו לנו לבנות את המוצר הטוב ביותר עבור הלקוח ולקוחותיו.
חווית משתמש
באמצעות תכנון נכון של חווית המשתמש, הבאנו ליחסי המרה מדהימים ומרהיבים.
בניית אתר
Dreams come true. בשלב הזה הבאנו את כל הרעיונות, המחקר, שיעורי הבית לידי מציאות!

התוצאות

עם סיום הפרוייקט ושיגור האתר לאוויר, הלקוח נהנה מתוצאות מרהיבות: אתר מודרני ומהפכני הזוכה לפידבקים מהממים מצד הלקוחות, שיפור יחסי המרה והכי חשוב -> החזר השקעה מהיר(ROI).

התוצאות