CASE STUDY

כיפת ברזל ביטחון ובקרה

מבוא

תחום עיסוק – כיפת ברזל ביטחון ובקרה מתמחה בייעוץ, התקנה ופתרונות טכנולוגיים בתחומי המיגון והבקרה, מערכות השמע, התקשורת והבתים החכמים.
פנו אלינו כדי לבנות אתר מודרני ומעניין כדי להעצים את קהל הלקוחות שלהם. הם רצו לשפר יחסי המרה, למכור יותר, לעשות יותר.

Bottom Line – תוך זמן קצר מרגע עליית האתר לאוויר, הם גם החזירו את ההשקעה(ROI).
כניסה לאתר

מבוא
המטרות

המטרות

כדי להתחרות במתחרים, אנו צריכים להכיר את המתחרים ואת חסרונותיהם. לאחר מחקר שערכנו, הגענו לתוצאות ברורות וידענו בדיוק מה אנו נדרשים לבצע.
היה לנו חשוב לתת דגש לכל התמחות, לתת למשתמש הקצה להתחבר לשירות שכיפת ברזל ביטחון ובקרה מציעה.

התהליך

בנינו לכיפת ברזל ביטחון ובקרה אתר מודרני בעל חווית משתמש נכונה ומדוייקת המותאמת לקהל היעד. נתנו דגש רחב לעיצוב יפייפה, מושך ומעניין.
הלקוחות הפוטנציאליים קבעו – בכניסתם הראשונית לאתר הם כבר מרגישים ביטחון! זו התחושה שרצינו להעביר ללקוח הקצה.

מחקר
האלמנט החשוב ביותר הוא הכרת השוק הנוכחי. שיעורי בית אלה סייעו לנו לבנות את המוצר הטוב ביותר עבור הלקוח ולקוחותיו.
חווית משתמש
באמצעות תכנון נכון של חווית המשתמש, הבאנו ליחסי המרה מדהימים ומרהיבים.
בניית אתר
Dreams come true. בשלב הזה הבאנו את כל הרעיונות, המחקר, שיעורי הבית לידי מציאות!

התוצאות

עם סיום הפרוייקט ושיגור האתר לאוויר, הלקוח נהנה מתוצאות מרהיבות: אתר מודרני ומהפכני הזוכה לפידבקים מהממים מצד הלקוחות, שיפור יחסי המרה והכי חשוב -> החזר השקעה מהיר(ROI).

כעת, אנו משקיעים בקידום אורגני שכבר נושא תוצאות יפות! בנוסף, אנו מנהלים לכיפת ברזל ביטחון ובקרה את כל מערך הקמפיינים לפרסום ממומן.

התוצאות