BLOG

בלוג

RECENT ARTICLES

מאמרים אחרונים

בעמוד זה מוצגים כל המאמרים בבלוג, מסודרים מהחדש ביותר לישן ביותר
בניית אתרים לעורכי דין
3 ביוני, 2018 נכתב על ידי TL Interactive

בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, נעזרים באתר אינטרנט על מנת לשווק את עצמם ולייצר תקשורת ראשונית עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. אתרי אינטרנט בתחום המשפט מאופיינים בכמה פרמטרים של עיצוב ותוכן, לכן בניית אתרי עורכי דין ש"יעשו את העבודה", משמע יגיעו לקהל רחב ככל הניתן, היא מלאכה שמוטב להשאיר אותה למי שבקיא בכל הסודות הקטנים של התחום. בין אם מדובר בפרקליט יחיד או במשרד עורכי דין שבו עובדים מספר בעלי מקצוע, חשוב להבין את הלוגיקה העומדת מאחורי בניית אתר אינטרנט, שאמור לייצג את השרות שאותו הם יודעים להעניק ללקוחותיהם. מדוע חשוב לבנות אתרי אינטרנט לעורכי דין? אנשים מחפשים אתר של עורך דין כאשר הם נק

לקריאה
קידום אתרים בגוגל למתחילים
3 ביוני, 2018 נכתב על ידי TL Interactive

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, ולא סתם ישנם רבים המכנים אותו "דוקטור גוגל", בידיעה כי כל הקשה של ביטוי מפתח לחיפוש – יעלה תוצאות רבות ויפתח את הדלת למידע רב על הנושא המבוקש. קידום אתרים בגוגל הוא עבודה שיש לעשותה בחכמה רבה, כאשר המטרה היא כמובן להעלות את אתר האינטרנט בסולם התוצאות של גוגל. אתר שהגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בתחומו, המשמעות היא שיותר גולשים נחשפו אליו, ומכאן שיחסי ההמרה שלו - סביר להניח שיהיו גבוהים הרבה יותר. האם רק מקצוענים יכולים לקדם אתרים? בניית אתרי אינטרנט ושיווקם ברחבי הרשת, צריכים להיעשות בצורה שתהיה אפקטיבית בשני מובנים עיקריים:אתר מעוצב ומתוכנן באופן שמ

לקריאה
בניית אתרים בחיפה
19 במאי, 2018 נכתב על ידי TL Interactive

הקמת אתר אינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק האידיאלית בימינו, לכן בניית אתרים איכותית עשויה להביא לחשיפה אדירה, כזו שחנויות פיזיות לא יכולות להתחרות בה. אזור צפון הארץ וחיפה בפרט, הצמיח מאות עסקים חדשים בשנים האחרונות, בעוד בתי עסק ותיקים שהוקמו לפני שנים רבות, ממשיכים לעבוד. על מנת לבצע בניית אתרים בחיפה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, מומלץ לעבוד עם חברת קידום מקצועית שתדע "לתפור" את חליפת הקידום המתאימה לעסק שלכם. בניית אתרים בצפון – למי זה יכול להתאים? אפשר לחלק את העסקים הנמצאים באזור חיפה לשני סוגים עיקריים, הנוגעים לתקופת הקמתם: 1. בתי עסק שהוקמו לאחר מהפכת האינטרנט,

לקריאה
התוכן מנקודת מבט של קידום אתרים
23 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

תוכן האתר – הקלף המרכזי ביותר בקידום האתר שלכם. הרובוט של גוגל מעולם לא היה נוקשה יותר. תוכן ייעודי דעו וזכרו, אל תעתיקו תכנים מאתרים אחרים. מלבד שפעולה זו אינה חוקית ופוגעת בזכויות יוצרים, הרובוט של גוגל לא אוהב את זה... בלשון המעטה(!) תדאגו לכתוב את התכנים של האתר שלכם בעצמכם ולהעניק שפה ייחודית ובלעדית לאתר שלכם. תוכן איכותי זהו שם המשחק. התוכן הוא המכירה הטובה ביותר הריי כאשר לקוח נכנס לחנות פיזית, ישר מזנקים עליו המוכר, המוכרת ומנסים למכור את המוצרים. אבל כשלקוח נכנס לחנות מקוונת? מה אז קורה? מי מוכר לו? מי מציג לו את המוצרים? מי מציג לו את השירות, המקצועיות, האיכותיות, האמינות? אז ז

לקריאה
החזר השקעה(ROI)
23 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

בניתם אתר? איך מחזירים את ההשקעה? מה זה בכלל המושג "החזר השקעה"? כל זה ועוד אסביר במאמר זה. החזר השקעה החזר השקעה או בשמה הלועזי Return On Investment או בקיצור ROI הינו מושג חשוב מאוד בעולם האינטרנט. לקוחות פוטנציאליים חוששים האם האתר יצליח, האם יניב כסף, מה אם אתרסק כלכלית עקב בניית האתר? עם איש מקצוע נכון אשר בונה לכם את האתר, תוכלו לא רק להחזיר את ההשקעה אלא גם להצליח ובגדול.כאשר בונים אתר, איש המקצוע נדרש לאפיין ולתכנן היטב את נראות האתר, את אופיו, את הפונקציות המצויות בו ובעיקר את הדרך בה התכנים מוגשים למשתמש הקצה. בונה האתר נדרש לבנות תשתית SEO ראוייה ולתת מענה לקידום האורגני.

לקריאה
מה זה HTTPS?
23 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

HTTPS הפך לתנאי חשוב והכרחי עבור כל אתר. יותר מזה: גוגל תעניש את מיקום אתרכם לולא הטמעתם HTTPS(!) מה זה HTTPS? HTTPS הוא פרוטוקול המהווה כצינור בין הגולשים ומשתמשי הקצה לבין האתר שלכם. צינור זה מהווה הצפנה לתוכן והמידע מאותם גורמים שלא צריכים להיחשף למידע זה. האם יש הבדל? אין הבדל מורגש בגלישה בין אתר התומך ב-HTTPS לבין אתר שלא תומך. ההבדל המורגש בעין המשתמש הוא כמובן הכתובת הירוקה המפורסמת, שאגב מהווה תדמית מקצועית יותר של אתרכם עבור הגולשים ומשתמשי הקצה. השכתנעתי... אני רוצה HTTPS מגניב! Let's make it simple – פשוט מתקינים SSL: רוכשים תעודת SSL מכל ספק המציע זאת, מתקינים את התעודה המוצפ

לקריאה
חווית משתמש(UX)
23 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

חווית משתמש או בשמה הלועזי User experience או בקיצור UX, זו תכונה שתפסה תאוצה רבה בשנים האחרונות והפכה ליסוד ברזל כחלק מתהליך בניית אתר חדש. תכונה זו שכיחה ונפוצה בעולם בניית האתרים. מה זה חווית משתמש? למי מיועד? את המונח "חוויית המשתמש" הגדיר לראשונה דונלד נורמן (Donald Norman) באמצע שנות ה-90. בעבר טענו שחווית משתמש היא ברובה המוחלט ממשק המשתמש. טענה זו אינה נכונה ובשנים האחרונות חלחלה ההבנה שממשק המשתמש זהו מאפיין אחד מתוך עולם חווית המשתמש המתייחס לעיצוב, ארכיטקטורה, אופן הגשת המידע והתוכן למשתמש, שיווק ועוד. פרקטיות הריי לכם דוגמה אחת מיני רבות לשימוש נכון בתכונה זו ובשיפור חווית המשת

לקריאה
עיצוב אתר – יופי שווה יותר מאופי?
22 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

כאשר משתמש קצה נכנס לאתר שלכם, הדבר הראשון שהוא רואה – זה את העיצוב. העין משדרת למוח והמוח מנתח... אין שני לרושם ראשוני. אז והיום בעידן הקודם של בניית אתרים, דפי האינטרנט היו מכילים אלמנטים פשוטים אשר מגבילים מאוד את בוני האתרים ליצירת חווית משתמש מושלמת. הטכנולוגיה לא הייתה מפותחת מספיק כדי לאפשר לאנשי המקצוע לייצר את הדבר הבא. היום, ע"י שימוש בטכנולוגיות החדשות, ניתן בכל פרוייקט – ליצור את הדבר הבא. CSS3 & HTML5 מאפשרים לנו ליצור אתר Pixel Perfect לעיצוב בפוטושופ ובכך "להתפרע" עם חווית המשתמש, האלמנטים, הצבעים והגוונים, האפקטים, האנימציות ולתת רק לדבר אחד להגביל אותנו – השמיים. אתר י

לקריאה
מה זה אתר רספונסיבי?
22 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

שוק המובייל הולך וגדל, צומח ומצמיח קהילה גדולה יותר מיום ליום. ע"פ מחקרים, יותר ויותר גולשים מבקרים באתרי האינטרנט ממכשירם החכם והקטן. בישראל רשומים מיליונים של מכשירים חכמים עם חיבור לאינטרנט. אם כך, ההיגיון אומר שאתר הרוצה להיחשף לכמות גדולה יותר של משתמשים ולהיות נגיש יותר לכמה שיותר גולשים – חייב להיות אתר רספונסיבי(!) מה זה בכלל רספונסיבי? אתר רספונסיבי זו הגדרה למבנה(layout) חכם שיודע להשתנות בהתאם ובמדוייק לרזולוציה ולסוג המכשיר(כגון: מחשב, טאבלט, מובייל) ממנו גולש המשתמש, דהיינו מבנה דינמי. כלומר אם משתמש קצה יכנס לאתרכם הרספונסיבי ממכשיר הפלאפון החכם שלו, הוא יראה את אותם התכנים אך

לקריאה
דיוור אלקטרוני
22 בנובמבר, 2017 נכתב על ידי TL Interactive

איך מפרסמים את האתר שלנו ו/או התכנים שלנו באינטרנט? רובכם וודאי כבר חושבים על אחת מן המדיות החברתיות(כגון: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר). תכירו(אימרה רטורית כי הינכם כבר מכירים) – הדיוור האלקטרוני(!) ע"פ Direct Marketing Association – החזר השקעה(ROI) מקמפיין דיוור אלקטרוני הגיע ל-4000%(!), אחד מכלי השיווק האפקטיביים ביותר כיום. טיפוח הלקוח זכרו והתמידו – שמרו על קשר עם הלקוח, גם כשאינו באתרכם כרגע, הוא עדיין לקוח שלכם. אתר ומשתמש קצה זו לגמרי מערכת יחסים וכמו בכל מערכת יחסים, היא דורשת זמן, טיפוח, תשומת לב אך חשוב מכל – גם מרחק. על הכל אסביר בהמשך. דיוור אלקטרוני צריך להיות מאושר ע"י הל

לקריאה