תמונת נושא

בניית אתרים לעסקים

Post
מסך פלאפון, מסך מחשב ומסך לפתוח מונחים על שולחן כתיבה
אם אתם בעלי עסק, המעוניינים לקדם את העסק שלכם ולהתחיל לעמוד בקצב של העסקים הסובבים אתכם, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. לפניכם כל המידע הדרוש בנושא בניית אתרים לעסקים, מדוע עסק חייב אתר אינטרנט משלו? חשיבות בניית האתרים, מה חשוב לוודא כאשר אתם בונים אתר ולבסוף, מי ייתן לכם את שירות בניית האתרים הטוב ביותר.

מדוע עסק צריך אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט, הפך להיות יסוד בניה בסיסי לכל עסק. המציאות השתנתה, כעת מי שמעוניין למצוא בעל עסק, לא מדפדף בעיתון המקומי בחיפוש אחר מודעות, אלא פותח את מנוע החיפוש ומקליד את בעל המקצוע הדרוש לו. תרבות הצריכה השתנתה וכך גם אופן חיפושה, עסקים בעלי אתרי אינטרנט חשופים יותר ללקוחות ובעלי סיכויים גבוהים יותר להעסקה מאשר עסקים המתחבאים בין דפיהם של עיתונים או מודעות. אתר תדמית מועיל לעסק הרבה יותר מדף פייסבוק או עמוד אינדקס שטחי ממגוון סיבות. לפניכם מספר סיבות, מדוע כל עסק, צריך אתר אינטרנט לרשותו:
  1. אתר אינטרנט משדר אמינות- כאשר לקוח פוטנציאלי מקבל המלצה או שומע על העסק שלך, הדבר הראשון שהוא עושה, הוא לחפש את שם העסק במנוע החיפוש (ברוב המקרים: גוגל). לרוב הוא עשוי לחפש גם את המתחרים שלך באותו אופן. כאשר הלקוח הפוטנציאלי סוקר את אתר התדמית שלך ומתרשם שהוא מושקע ורציני, הלקוח שוקל בחיוב לשכור את שירותיך כבעל עסק. השינוי לטובה בדעתו של הלקוח הפוטנציאלי, נובע מהמחשבה, שאם האתר שלך מושקע, נגיש ומקצועי, כנראה שגם בעל האתר נותן שירותים דומים. כאשר הלקוח הפוטנציאלי מחפש את שם העסק שלך במנוע החיפוש, והדבר היחידי שעומד מולו, הוא דף פייסבוק רעוע, הרושם הנוצר אינו טוב. בייחוד שלאחר חיפוש מהיר, מופיעים לפניו אתרי האינטרנט של העסקים המתחרים שלך, אשר משדרים מקצועיות רבה יותר.
  2. אתר אינטרנט מאפשר זמינות- כבעל עסק, רוב הסיכויים שברשותך משרד. המשרד שלך פתוח מספר מוגבל של שעות ביום, נניח מ- 8:00 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים. המשרד פתוח למבקרים וללקוחות פוטנציאלים כ- 8 שעות ביממה, ישנם משרדים שפתוחים אפילו 10 שעות. 8-10 שעות ביום שלקוחות פוטנציאלים חשופים לשירותי העסק, מידע על העסק ויכולת תקשורת אתך או עם צוות העובדים שלך. כאשר לעסק שלך יש אתר אינטרנט, לקוחות פוטנציאלים חשופים לכל המידע, השירותים ואף יכולים ליצור קשר או להשאיר הודעה, כל שעות היום. מדובר ב- 24 שעות, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה שהעסק שלך חשוף ללקוחות פוטנציאלים. חשיפה בכל שעות היממה, מאפשרת גם לאנשים אשר מסיימים לעבוד אחרי שעות פעילות המשרד שלך (ולא מעוניינים להתקשר לקבלת מידע בשעת לילה מאוחרת), להתרשם מהעסק ולקבל מידע קריטי.
  3. אתר אינטרנט יותר אקולוגי, קל וזול לשינוי- כאשר השיווק היחידי שלך נעשה באמצעות עלוני נייר או מודעות בעיתון, שינוי הכתוב בדף או הוספת פרט מידע כזה או אחר, עלול לעלות בלא מעט זמן וכסף. אתה נאלץ להדפיס כמויות חדשות של נייר על מנת ליצור עלונים חדשים או מודעות חדשות בעיתון, הדפסה ושימוש בנייר אשר עלולים להגיע לסכומי כסף גדולים וגם פוגעים באיכות הסביבה. כאשר ברשותך אתר אינטרנט, כל שינוי, קל מאוד ליישום ואין צורך בהדפסה והפצה רחבה של הכתוב, מפני שהכול מוצג ברשת, חשוף למיליוני גולשים. פתרון זול ואקולוגי הרבה יותר השומר על עדכון תמידי.
  4. אתר אינטרנט מקל יצירת קשר ועדכון לקוחות- לקוחות פוטנציאלים, אשר מעוניינים לקבל מידע על שעות פעילות המשרד, מבצעים והטבות או לשכור את שירותי העסק שלך, ינסו ליצור קשר. במידה והאפשרות היחידה העומדת בפניהם, הינו הטלפון, יהיו לקוחות פוטנציאלים רבים, אשר יתפספסו, עקב חוסר מענה או המתנה ממושכת לנציג שירות. אתר אינטרנט מקל את כל התהליך. ניתן לעדכן באתר את כל המידע הדרוש ללקוח הפוטנציאלי, הגולש באינטרנט ומחפש מידע על העסק שלך. בנוסף, ניתן להוסיף צ'אט באתר, כלי נוח במיוחד המאפשר לגולשים באתר, ליצור קשר בעזרת הודעה וכך העסק לא מפסיד לקוחות כאשר הטלפון לא זמין.

מה חשוב לוודא כאשר בונים אתר אינטרנט?

כדי לבנות אתר אינטרנט מוצלח ואיכותי, מומלץ לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית, אשר תיתן את השירות והמוצר הטובים ביותר. עסק בניית האתרים אינו דבר זול, ואנשים רבים תוהים, מדוע להוציא סכום כסף גדול כל כך, כאשר אפשר לבנות אתר בצורה עצמאית ולחסוך הרבה כסף? בין אם אתה שואל את עצמך את אותה השאלה או בין אם אתה מעוניין בקבלת שירות מחברה מקצועית, לפניך מספר דגשים, אשר חשוב לשים לב אליהם כאשר בונים אתר אינטרנט:
  • רספונסיביות - כיום, יותר ויותר גולשים מגיעים דרך מכשירי נייד או טאבלטים. חשוב לוודא, כי האתר שלך מגיב ומתאים את עצמו לכל סוגי המכשירים, אתר ידידותי לכל המכשירים, נקרא " אתר רספונסיבי". רספונסיביות היא היכולות של האתר להתאים את עצמו לכל מכשיר. אתר רספונסיבי מאפשר כניסה של מגוון לקוחות פוטנציאלים ומגדיל את החשיפה של הגולשים (אשר לא גולשים רק במחשב) לעסק שלך.
  • עיצוב - עיצוב אתר האינטרנט הינו פעולה חשובה כאשר בונים אתר. אתר אשר מעוצב יפה, מושך את העין יותר מאתר שלא השקיעו בעיצובו. בתור בעל עסק, אתה מעוניין למשוך את תשומת לב הגולשים ועיצוב מושקע הוא דרך מצוינת להשיג את המטרה הזאת. שים לב שאתה לא מעניק לעיצוב יותר מידי במה ומגזים בעיצוב האתר, הגזמה אשר עלולה להזיק לאתר במקום להועיל לו. לדוגמא: אתר תוכן לא זקוק לעיצוב מוגזם, מפני שהתוכן הוא עיקרו. על אתרים מקצועיים להית מעוצבים בקפידה תוך כדי שמירה על איכות תוכן האתר. עיצוב מוגזם מידי עלול לבלבל את הגולש ולמנוע ממנו למצוא את מבוקשו באתר.
  • מהירות - מהירות גלישה חשובה במיוחד בכל אתר אינטרנט. אתר אינטרנט מוצלח הוא אתר אינטרנט נוח וקל לשימוש. כאשר מהירות האתר היא גבוהה, גולשים נהנים להסתובב ולחקור את האתר, מה שעשוי לתרום לבחירתם בעסק שלך. אתר איטי, יגרור גולשים לא מרוצים שאף עלולים לפסול את שירותי העסק שלך, עקב חוויה לא נעימה ואיטית באתר.
  • גישת ניהול להעלאת תוכן - ניהול אתר האינטרנט שלך היא עבודה חשובה שאין להקל בה ראש. עליך לבחור איש מקצוע איכותי אשר יבנה את אתר האינטרנט הטוב ביותר שייצג את העסק שלך ולאחר הבניה, איש המקצוע הנבחר ימשיך וינהל את אתר האינטרנט שלך בצורה הטובה ביותר, יתחזק את האתר ויעלה תוכן רלוונטי.
בניית אתר אינטרנט לעסק שלך, הינו צעד חשוב מאין כמוהו לקידום העסק שלך. בניית אתר תדמית מגדילה את כמות הלקוחות הפוטנציאלים ע"י חשיפת תוכן האתר למגוון גדול של גולשים והגדלת חשיפת העסק מעבר לשעות פעילות המשרד. אתר אינטרנט מוצלח מזכה אותך, כבעל עסק, בהטבות רבות. אנחנו ב TL Interactive נשמח להעניק לך שירותי בניית אתרים איכותיים ומקצועיים. צוות המומחים שלנו ילווה אותך בכל התהליך, על מנת שהעסק שלך יתפתח בצורה הטובה ביותר.
03-3726777