תמונת נושא

למה אני צריך חנות וירטואלית?

Post
יד מחזיקה כרטיס אשראי ומקלידה בלפטופ
רוצים לקנות חולצה? רוצים לקנות מוצר חשמלי? רוצים לקנות בעצם כל דבר(אולי למעט נעליים, אני לא ממליץ לרכוש נעליים באינטנרט), למה שתסתובבו שעות בקניונים, למה שתבזבזו המון זמן יקר, למה שפשוט לא תעשו זאת דרך האינטרנט? בשביל זה נועדה - חנות וירטואלית! רק השנה אנו הישראלים רכשנו כ-14 מיליארד שקל דרך האינטרנט

הגדלת קהל הלקוחות

הקלף המשמעותי בעולם ה-eCommerce הוא הגדלת קהל הלקוחות. באמצעות בניית אתר מסחרי, מקצועי ומותאם אישית לעסק שלכם, תוכלו להיחשף לכמות גדולה של לקוחות, כך שלצורך דוגמה: אם העסק שלכם נמצא פיזית בבאר-שבע, בעזרת אתר אינטרנט תוכלו לקבל הזמנות גם מחיפה, קרית שמונה, עפולה, ת"א, נתניה, חדרה וכל עיר שתחפצו בה. זאת כמובן דוגמה קטנה מפעילות רחבה. באמצעות אתר Multi-Languages תוכלו להיחשף ללקוחות מחוץ לגבולות הקו הירוק וכאן בעצם... השמיים הם הגבול(תרתיי משמע).

נוחות

למה שלקוחות פוטנציאליים ירכשו דרך האינטרנט? הריי כולם אוהבים לצאת החוצה, לבלות, למודד, אז זהו... שלא. ע"פ נתונים מאתרי סטטיסטיקה שונים, אנשים מעדיפים לרכוש דרך האינטרנט מהלפטופ בסלון או מהמחשב הנייח בחדר מאשר לצאת ולבזבז שעות ע"ג שעות בקניונים, בפקקים ובמציאת חנייה.

מחזירים את ההשקעה

רוצים לבנות אתר? חוששים מההוצאות? אז זהו... שלא! לקוחותינו מחזירים את ההשקעה תוך זמן קצר להפליא של לעיתים כחודש אחד(!) אנו ב-TL Interactive בונים חנויות וירטואליות בצורה מקצועית. התהליך הוא פשוט: בעל העסק מספר לנו את הצרכים שלו, ואנו מאפיינים את המוצר המדוייק עבורו, מעצבים, מפתחים ומשגרים לאוויר. עם עליית האתר לאוויר, האתר צובר עיסקאות והזמנות, מחזור העיסקות הולך ומשמין ומיד ההוצאות הופכות להכנסות והאתר הופך לנכס(!)
03-3726777