תמונת נושא

בניית אתרי תדמית

Post
מסך מחשב, מסך פלאפון ומסך אייפד מונחים על שולחן
בניית אתר תדמית לעסק שלכם, הוא צעד חשוב בקידום העסק. למעשה, ללא אתר תדמית, לקוחות פוטנציאלים רבים לא ידעו כלל על קיום העסק שלכם ועלולים להגיע אל המתחרים שלכם. אם גם אתם מעוניינים להתקדם ולהגדיל את רדיוס הלקוחות הפוטנציאלים החשופים לעסק שלכם, הגיע הזמן לעשות צעד. המאמר הבא יסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בבניית אתרי תדמית ומה הצעדים שעליכם לעשות כדי להיות חלק מההתקדמות.

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית, הוא אתר אינטרנט המציג את העסק ואת שירותיו. מעין חלון ראווה לעסק, בו ניתן להציג את ולפרסם את מאפייני העסק שלך ויתרונותיו. על אתר התדמית להיות ייצוגי, אסתטי ונוח למשתמש. כאשר האתר שלך מקצועי ואיכותי, הגולש מתמצא בו בקלות וחשוף לכל המידע הרלוונטי שבאתר וכאשר הגולש מרוצה מחוויית הגלישה, הוא שוקל בחיוב את העסק שלך. יש לזכור שמבנה האתר ותכניו משפיעים על אופי קליטתו במנועי חיפוש, כך שחשוב להגדיר את נושאי האתר ותתי נושאי האתר בקפידה. מומלץ להכניס לאתר כמה שיותר תכנים שיכילו את כלל הנושאים בהם עוסק העסק שלכם, כך שיהיה אינפורמטיבי למבקר ויופיע בתוצאות החיפוש בעבור שלל ביטויים.

שיווק העסק

בעבר, אתר תדמית שימש מעין כרטיס ביקור לעסק. בעל העסק היה מפרסם באתר מידע על העסק ומספר עליו מעט, הלקוח הפוטנציאלי היה קורא את הכתוב ובוחר אם ליצור קשר. כיום, אתר תדמית בצורת כרטיס ביקור אינו מספיק כדי להעלות את מספר הלקוחות שלך. האינטרנט התפתח, הדרישות לחוויית הגלישה גדלו וכעת, אתר תדמית משמש כלי שיווקי חזק. הלקוח עשוי לקרוא אודות החברה באתר התדמית, אבל הוא צריך דחיפה, על מנת לבחור בכם כעסק שאיתו הוא מעוניין לבצע עסקים. על מנת לגרום ללקוח לבחור בעסק שלכם, פגישה (או שיחת טלפון) היא הסיכוי הטוב ביותר שלכם. שיחה היא דרך נהדרת ליצירת קשר ביניכם לבין הלקוח, שבה אתם יכולים להפעיל את מלוא קסמיכם האישי ולהסביר, מדוע אתם אלה שיעשו את העבודה הטובה ביותר. שיחה פנים מול פנים היא הדרך הטובה ביותר לסגור עסקה (גם לשיחת טלפון יש את ההשפעה הרצויה) ולכן, מטרת אתר התדמית היא: לגרום ללקוח הפוטנציאלי ליצור אתכם קשר. לא רק לספר על עצמכם, לא רק להסביר על היתרונות שלכם ולא רק לפרוס מידע, אלא להשתמש באתר ובאמצעים שונים, על מנת לגרום ללקוח לרצות לפגוש אתכם ולמכור את שירותי העסק. מטרת אתר התדמית, מלבד לפרוס מידע ללקוחות הפוטנציאלים ולהוות הצגה כללית של העסק, היא בעיקר להוות כלי שיווקי לעסק שלכם. על האתר להיות מעניין, מודרני ואטרקטיבי, אתר שימשוך את המבקר וינטע בו רצון עז ליצור קשר ולשמוע עוד. על מנת ליצור את האתר התדמיתי-שיווקי המושלם עבורכם, מומלץ ליצור קשר עם חברה מקצועית, אשר תבנה עבורכם את האתר שלו אתם זקוקים על מנת למשוך קהל לקוחות רב יותר.

עיצוב מותאם אישית

עיצוב אתר התדמית שלכם הוא אחד מהכלים למשיכת הלקוחות. עיצוב מותאם אישית לאתר הוא כמו תלבושת שאנו בוחרים לעצמנו: משקף אותנו ומייחד אותנו. חשוב לעצב את האתר בצורה שתבטא אתכם ותיצור ייחודיות, אשר תבדיל את האתר שלכם משאר אתרי האינטרנט. גיוון הוא שם המשחק, והוא מוערך ע"י מנועי החיפוש וע"י השוק. אם לכל האתרים היה את אותו המבנה ואותו העיצוב, חוסר הגיוון היה מזיק לשוק ולבעלי העסקים, לכן חשוב לעצב את האתר בהתאמה אישית, רעננה וייחודית. עיצוב מותאם אישית לאתר, דורש הבנה מעמיקה של בניית אתרי אינטרנט והתמחות ספציפית בעיצוב אתרי אינטרנט, שלא נלמדת ע"י כל מעצב. חשוב לבחור בחברה אשר מספקת שירותי עיצוב אתרים מקצועיים ובעלת ניסיון בתחום. ניסיון זה מתבטא בהובלת הגולש ברחבי האתר ובהנעתו ליצירת קשר. בתחום בניית האתרים, נושא זה נקרא "יצירת חוויית משתמש". על מנת לעצב את האתר בצורה אשר תתאים לכם ותאפיין אתכם ואת העסק שלכם, מומלץ לשאול את עצמכם מספר שאלות, כדי להכיר את העסק שלכם לעומק ולהבין בדיוק איך לעצב אותו:
  • מה ייחודי באופן התנהלות העסק שלכם?
  • מהם יתרונות העסק שלכם? מה גורם ללקוחות לשוב אליכם?
  • מהי מטרת העסק? לאיזה קהל אתם פונים?
לאחר שעניתם על השאלות הללו, ניתן להתחיל לייצר תדמית עסקית לעסק שלכם ולגבש סביבה דרך עיצוב ייחודית. עיצוב מותאם אישי לאתר שלכם דורש חברת עיצוב מקצועית ומנוסה ואין להתפשר בנושא, מפני שמגיע לכם את העיצוב הטוב ביותר.

חשיבות אתר תדמית רספונסיבי

אתר תדמית חשוב לכל עסק המעוניין להתפתח ולפנות לקהל רחב יותר של לקוחות פוטנציאלים. אין ספק שישנה חשיבות גדולה לאתר התדמית, אך אם הוא אינו רספונסיבי, יעילותו יורדת. אתר תדמית רספונסיבי, הוא אתר המגיב ומתאים את עצמו לכלל המכשירים השונים (טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים וכו'). כיום, יותר ויותר גולשים מגיעים דרך מכשירי נייד או טאבלטים ולכן חשוב שאתר התדמית יהיה ידידותי לכל המכשירים, על מנת שכמות הגולשים הנחשפים לתוכן האתר תהיה מקסימאלית. היום גרסת הטלפון הנייד היא הגרסה הדומיננטית של האתר, מבחינת מנועי החיפוש (גוגל) ומבחינת בעלי האתרים. רוב התנועה המגיעה לאתרים היום הינה ממכשירים ניידים ולכן הגיוני שגוגל יתעדפו אתרים רספונסיביים יותר בתהליך הקידום מאשר אתרים אחרים. השקעתם באתר תדמית שיהיה שיווקי רלוונטי ומעוצב אישית, אך אתם עלולים לפספס כמות גדולה של גולשים המגיעים דרך מגוון מכשירים, אם האתר שלכם לא יהיה אתר רספונסיבי.

קידום אתרי תדמית

לאחר שיצרתם אתר תדמית מושלם ורספונסיבי, בעזרת תוכן רלוונטי ושיווקי, ועיצוב מותאם אישית, הגיע השלב האחרון – קידום האתר, מפני שגם האתר המושלם ביותר, לא ישרת את מטרתו אם לא מגיעה אליו תנועת גולשים. קידום אתר התדמית במנועי החיפוש, הינו תהליך קריטי להצלחת האתר ולמימוש ייעודו. חשוב לבצע אופטימיזציה לאתר התדמית שלכם, על מנת שגוגל ומנועי החיפוש האחרים יסרקו את האתר ויסווגו אותו כרלוונטי. אתר רלוונטי יופי גבוה בתוצאות החיפוש ויגדיל את אחוזי החשיפה לאתר. קראו עוד על אופטימיזציה לאתר אינטרנט. מלבד אופטימיזציה, חשוב לקדם את אתר התדמית ברשתות החברתיות וליצור חשיפה רחבה לאתר. מומלץ לפנות לחברה מקצועית, אשר תקדם את אתר התדמית שלם בצורה הטובה ביותר, מפני שהאתר שבניתם עשוי להיות מצוין ולענות על כל הקריטריונים של אתר מוצלח, אך ללא קידום וחשיפה נכונה, האתר עלול להיות קבור ומוסתר ברחבי האינטרנט. אתרי תדמית הם כלי שיווקי חשוב בכל עסק. חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר תבנה לכם את אתר התדמית האפקטיבי ביותר לעסק שלכם. החברה תבנה את האתר מאפס, תדאג שתוכנו יהיה שיווקי ורלוונטי, תתאים את עיצובו אישית לתדמית העסקית של העסק, תדאג שיהיה רספונסיבי וידידותי לכל המכשירים האלקטרוניים ותקדם את האתר בצורה המקצועית ביותר. מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בכל השלבים ובנוסף באופטימיזציה של אתרים, על מנת ליצור אתר תדמית איכותי בעל חשיפה מקסימאלית. אנחנו ב-TL Interactive נשמח לעמוד לרשותכם. אנחנו מציעים שירותי בניית אתרים, עיצוב אתרים וקידום אתרים ברמה המקצועית ביותר. צרו אתנו קשר ונשמח להתחיל בתהליך ולהפיק לכם את האתר המושלם עבורכם.
03-3726777