תמונת נושא

התוכן מנקודת מבט של קידום אתרים

Post
יד מחזיקה זכוכית מגדלת ואייקונים על רקע אדום
תוכן האתר – הקלף המרכזי ביותר בקידום אתרים. הרובוט של גוגל מעולם לא היה נוקשה יותר.

תוכן ייעודי

דעו וזכרו, אל תעתיקו לאתר שלכם תכנים מאתרים אחרים. מלבד שפעולה זו אינה חוקית ופוגעת בזכויות יוצרים, הרובוט של גוגל לא אוהב את זה... בלשון המעטה(!) תדאגו לכתוב את התכנים של האתר שלכם בעצמכם ולהעניק שפה ייחודית ובלעדית לאתר שלכם. תוכן איכותי זהו שם המשחק.

התוכן הוא המכירה הטובה ביותר

הריי כאשר לקוח נכנס לחנות פיזית, ישר מזנקים עליו המוכר, המוכרת ומנסים למכור את המוצרים. אבל כשלקוח נכנס לחנות מקוונת? מה אז קורה? מי מוכר לו? מי מציג לו את המוצרים? מי מציג לו את השירות, המקצועיות, האיכותיות, האמינות? אז זהו ש... התוכן. התוכן רבותיי הוא זה שמוכר את המוצרים שלנו בחנויות המקוונות. יתרה על כן – התוכן הוא זה שמוכר את השירותים שלנו, הפוטנציאל שלנו, ההצלחה הוירטואלית שלנו!

התוכן מנקודת מבט גוגל

אחד הנושאים החשובים בתוכן הוא איך גוגל מסתכל על זה. לגוגל יש רובוט שקורא את האתר שלכם(כמובן אם איפשרתם זאת, אחרת האתר שלכם כלל לא יופיע בגוגל). הרובוט של גוגל עוקב בצורה מדוייקת ומופתית אחר התכנים(כותרות, טקסטים, לינקים, תמונות ובעצם כל אלמנט) המצויים באתרכם ומדרגם..

סיכום

בקידום אתרים לתוכן יש חשיבות עליונה. תדאגו שהתוכן שלכם יהיה מקורי, ייעודי ובלעדי לאתר שלכם. גוגל לא אוהב תוכן מועתק ובהחלט יעניש אתכם על כך. תדאגו לנסח היטב ובקפידה יתרה על התכנים שלכם כדי לממש את פוטנציאל האתר שלכם על הצד הטוב ביותר. ב-TL Interactive אנו מציעים שירות לניהול וכתיבת תוכן מול משתמשי הקצה ומול מנועי החיפוש(לדוגמה גוגל עליו דברנו במאמר זה). אנו דואגים שהאתרים שלנו יהיה בקדמת הבמה והטכנולוגיה ושהתכנים בהם יהיו רמה אחת מעל כולם.
03-3726777