מיתוג. עיצוב. פיתוח. קידום.
תמונת נושא

בניית חנויות וירטואליות

Page
10 שניות. זהו הזמן שלוקח לגולש ממוצע כדי להחליט האם להישאר באתר או בחנות המקוונת. 10 שניות גורליות שבהן כל המרכיבים צריכים לחבור יחד, כדי לייצר ללקוח את חוויית המשתמש הטובה ביותר, על מנת שיוכל לבחון את המוצר או השירות שאתם מציעים לו, ולהחליט האם לרכוש אותם.

מהי חנות וירטואלית ולמי היא מתאימה?

כל בעל עסק שמעוניין לשווק את המוצרים שלו זקוק לאתר סחר מקוון או בשמו הנפוץ יותר- חנות אינטרנטית/מקוונת. חנות וירטואלית נקראת כך כיוון שאין לה מיקום פיזי, והיא קיימת אך ורק באינטרנט, אך כיום גם חנויות פיזיות משתמשות באתר אינטרנט ומקימות חנות וירטואלית, על מנת למכור את המוצרים שלהן בכל מקום בארץ ואף בעולם. הסטטיסטיקות מוכיחות שחנות מקוונת מגדילה באופן משמעותי את המכירות ומאפשרת לבעל העסק להגיע לקהלים וליעדים שלעולם לא היה מצליח להגיע אליהם באמצעות חנות רגילה. לקוחות רבים נוהגים לבצע את מרבית הקניות שלהם, בכל תחום אפשרי, אך ורק באינטרנט. רבים גולשים באתרי סחר מקוון באמצעות הטלפון הנייד ואפילו לא מגיעים למחשב על מנת לבצע רכישות, ועל כן בעלי עסקים נדרשים להתאים את האופן שבו הם מגיעים לקהל הלקוחות שלהם. בדיוק לשם כך נועדה חנות אינטרנטית.

אפשרויות בבניית חנויות וירטואליות

חנות וירטואלית היא למעשה אתר אינטרנט המאפשר לגולשים בו לרכוש מוצר או שירות באמצעותו. היות ומרבית המשתמשים עובדים עם כרטיסי אשראי, חנות וירטואלית מוצלחת היא כזו שתאפשר רכישה מאובטחת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. בנוסף, ניתן לחבר את מערכת הסליקה של האתר שלכם לפייפאל, ארנק דיגיטלי שלקוחות נוטים לבטוח בה. חוץ מהשורה התחתונה- הרכישה, ישנן אינספור אפשרויות לבניית חווית קנייה מושלמת ללקוח. ניתן לבנות ממשק שמחלק את המוצרים לקטגוריות שונות, ומאפשר צבירה של מוצרים ל"עגלה וירטואלית" והמשך גלישה באתר עד לרכישה הסופית. תוכלו להוסיף מספר אפשרויות בעת הרכישה, כגון משלוח או איסוף עצמי, קישור למוצרים דומים נוספים או לשירותים משלימים למוצר שנרכש. קיימת גם אפשרות ליצירת מועדון לקוחות, ממשק עבודה עם קופונים שונים, והצגת סטטיסטיקות רכישה על כל מוצר שאתם מציעים בחנות שלכם. אלמנט חשוב נוסף בבניית חנויות וירטואליות הוא הקידום של המוצרים באתרים להשוואת מחירים. כיום משתמשים רבים מגיעים למוצרים אותם הם רוכשים דרך אתרים אלו ויש לחשוב על קידום אתרים עוד בשלב בניית הפלטפורמה הראשונית של החנות הווירטואלית שלכם.

ממשק ניהול מתקדם

לכל חנות וירטואלית יש גם ממשק אחורי שנועד לאפשר לכם, בעלי האתר, לנהל את החנות כמו כל חנות רגילה. תוכלו לנהל את המלאי של החנות בצורה נוחה וקלה לתפעול, לבחון את התנהגות המשתמשים ולנהל מעקב אחר הרכישות שהם מבצעים והמוצרים שמעניינים אותם. תוכלו לקבל דוחות באופן שוטף או על פי דרישתכם, על כל פרמטר שתבקשו לדעת. חנות וירטואלית חכמה היא כזו שמתמקדת לא רק בצרכנים הגולשים באתר, אלא בנויה באופן שבו אתם כבעלי האתר תוכלו לשלוט ולנהל את החנות שלכם בקלות. אנחנו ב- TL INTERACTIVE יודעים לבנות חנויות וירטואליות משלב התכנון ועד לתחזוקת האתר. יחד אתכם, נאפיין את החנות שדרושה לכם, נבחן ונבחר את הפלטפורמה המותאמת לכם ביותר ונעצב חנות שתגרום ללקוחות שלכם לרצות להישאר בה עוד ועוד.
03-3726777