תמונת נושא

עיצוב אתר – יופי שווה יותר מאופי?

Post
יד מציירת גרפים במסך
כאשר משתמש קצה נכנס לאתר שלכם, הדבר הראשון שהוא רואה – זה את העיצוב. העין משדרת למוח והמוח מנתח... אין שני לרושם ראשוני.

אז והיום

בעידן הקודם של בניית אתרים, דפי האינטרנט היו מכילים אלמנטים פשוטים. אלמנטים אלו מגבילים מאוד את בוני האתרים ליצירת חווית משתמש מושלמת. הטכנולוגיה לא הייתה מפותחת מספיק כדי לאפשר לאנשי המקצוע לייצר את הדבר הבא. היום, ע"י שימוש בטכנולוגיות החדשות לעיצוב אתר, ניתן בכל פרוייקט – ליצור את הדבר הבא. CSS3 & HTML5 מאפשרים לנו ליצור אתר Pixel Perfect לעיצוב בפוטושופ. טכנולוגיות אלו מאפשרות לנו "להתפרע" עם חווית המשתמש, האלמנטים, הצבעים והגוונים, האפקטים, האנימציות ולתת רק לדבר אחד להגביל אותנו – השמיים.

אתר יפה דהיינו עסק מצליח?

כאשר גולש נכנס לאתר שלכם ונחשף לגרפיקה מרהיבה, לעיצוב אתר חדשני ומודרני זה בהחלט משקף את מקצועיות ואמינות העסק שלכם, הריי זה מה שהמשתמש רואה... הוא לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, האם העסק באמת מקצועי או לחילופין כאשר עיצוב האתר אינו חדשני ומודרני, האם העסק בכל זאת מקצועי? אתרים שנראים טוב, מוכרים טוב יותר. ב-TL Interactive אנו בונים אתרים בעלי עיצוב חדשני, מרהיב ומקצועי. כל עיצוב מאופיין ומתוכנן בקפידה ומחשבה יתרה כדי להביא את העסק שלכם לקדמת הבמה ולעמוד נאמנה מול מאות אלפי משתמשים פוטנציאליים.
03-3726777