מיתוג. עיצוב. פיתוח. קידום.
תמונת נושא

כתיבה שיווקית

Page
מרבית האתרים הפרטיים ברשת הם אתרים פונקציונליים. אתרים אלו יכולים להיות חנויות וירטואליות, בתי עסק ואתרים שמרכזים מידע. נדמה שלאתרים כאלה אין צורך לפרסם תוכן שיווקי, שכן הם ממלאים אחר פונקציה מסוימת למשתמשים בהם, אך היום כולם כבר יודעים - קידום אתרים נכון וחכם מתחיל בכתיבה של תוכן איכותי שיעשה את עבודת השיווק קלה ומדויקת.

מה זה בעצם כתיבה שיווקית?

כל סוג של תוכן שממוקד בפרסום ובשיווק של מוצר או רעיון ללקוחות הקצה- הצרכנים, הגולשים או המשתמשים- הוא כתיבה שיווקית. אתר אינטרנט מוצלח הוא כזה שיצליח לשלב בתוכו תוכן איכותי, מקצועי ומעניין שיספק מידע ותועלת לגולשים, ויצליח לענות על צרכי השיווק של בעל האתר במקביל.

מי צריך לשלב כתיבה שיווקית באתר שלו?

התשובה היא כמובן- כולם. כל אתר, לא משנה באיזה תחום הוא נוגע ואיזה סוג של שירות הוא מספק למשתמשים בו, זקוק לתוכן שימשוך אליו גולשים. ניסוח בהיר ומוקפד, כותרות שמושכות את העין ומגבירות את הרצון להמשיך לקרוא (כלומר- להישאר באתר), וכמובן התוכן עצמו- כל אלו הם הבסיס של תוכן שיווקי מוצלח.

כתיבה שיווקית ככלי לקידום אתרים

אין זה סוד- גוגל מעדיפה אתרים שיש בהם תוכן משמעותי רב. על כן היא תקדם במעלה תוצאות החיפוש עמודים ודפי נחיתה שיש בהם 2,000 מילים, על פני עמודים "רזים" יותר. בנוסף, אם למשל גולש מסוים יחפש מילת חיפוש בגוגל, ויגיע לאתר שלכם- גוגל תדע לנתח האם התוכן שהגשתם לו מספק אותו ורלוונטי עבורו. במידה והיא תחליט שכן (תלוי כמה זמן הגולש נשאר באתר שלכם והאם הוא אכן צרך את כל התוכן שהגשתם לו)- הדבר יעלה אתכם גבוה יותר בעמודי התוצאות של מנוע החיפוש.

מהי כתיבה שיווקית מוצלחת?

הסוד הוא, קודם כל, להניע את הקורא לפעולה. לעיתים מדובר בפעולה ישירה, כגון השארת פרטים באתר או רכישה של מוצר. הנעה לפעולה מסוג זה היא ברורה ומובנת מאליה. אך לפעמים, כתיבה שיווקית טובה, תיתן תוצאות עקיפות שאפילו לא צפיתם. ייתכן והיא "תדליק" משהו במוחו של הגולש ותגרום לו לחפש באתר שלכם ולקרוא עוד תכנים שפרסמתם. לעיתים היא תגרום לו לחזור לאתר שלכם שוב ושוב, כיוון שסיפקתם לו כיוון מחשבה שלא נכנס איתו לחיפוש בגוגל מלכתחילה. כתיבה שיווקית טובה היא כזו שתהיה מספיק ארוכה כדי לעבוד עם הגדרות הקידום האולטימטיביות של גוגל, ומספיק קצרה כדי לא להתיש את המשתמשים. ולבסוף, כתיבה שיווקית טובה היא כתיבה איכותית, ברמה גבוהה, בלי טעויות עברית או הקלדה, כזו שמספקת תוכן מקורי ויצירתי שניתן לשלב באתר.

אז איך עושים את זה נכון?

ממש כמו המאמר שאתם קוראים כעת, TL INTERACTIVE יודעת לספק, כחלק ממעטפת השירותים שאנו מעניקים לבעלי אתרים, שירות של כתיבה שיווקית בכל נושא שבעולם. תנו לנו ולצוות הקופירייטרים שלנו לכתוב עבורכם תוכן שמותאם באופן מושלם למילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לעסק שלכם, כך שהמילים שיתפרסמו באתר שלכם לא יהיו רק מלל שמלווה את המוצר או השירות שהאתר מספק ללקוחות, אלא יהוו כלי קידום מושלם שיקפיץ אתכם גבוה ורחוק.
03-3726777