תמונת נושא

דיוור אלקטרוני

Post
מסך לפטופ פתוח על רקע כדור הארץ מראה מיילים
איך מפרסמים את האתר שלנו ו/או התכנים שלנו באינטרנט? רובכם וודאי כבר חושבים על אחת מן המדיות החברתיות(כגון: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר). תכירו(אימרה רטורית כי הינכם כבר מכירים) – הדיוור האלקטרוני(!) ע"פ Direct Marketing Association – החזר השקעה(ROI) מקמפיין דיוור אלקטרוני הגיע ל-4000%(!), אחד מכלי השיווק האפקטיביים ביותר כיום.

טיפוח הלקוח

זכרו והתמידו – שמרו על קשר עם הלקוח, גם כשאינו באתרכם כרגע, הוא עדיין לקוח שלכם. אתר ומשתמש קצה זו לגמרי מערכת יחסים וכמו בכל מערכת יחסים, היא דורשת זמן, טיפוח, תשומת לב אך חשוב מכל – גם מרחק. על הכל אסביר בהמשך. דיוור אלקטרוני צריך להיות מאושר ע"י הלקוח אליו אתם שולחים את המייל. אינכם יכולים לשלוח ולהציף כל כתובת מייל שתרצו.

מה שולחים? מה התוכן שיכיל המייל?

  1. ניוזלטר – כאשר משתמש נכנס לאתר שלכם, מתרשם מהתכנים ורוצה להמשיך ולקבל תוכן גם למייל האישי שלו, זהו בדיוק המקום לתיבת ניוזלטר. תיבה שבה המשתמש מזין את המייל האישי שלו, נוסף באופן אוטומטי לרשימת התפוצה של האתר שלכם, ויהנה מהתכנים הנוספים שיש לאתרכם להציע.
  2. הרשמה – האם יש לך טופס הרשמה באתר? מערכת משתמשים? מצויין. בעת סיום ההרשמה, שלחו מייל ללקוח עם הודעה תודה על הרשמתו לאתר שלכם.
  3. מייל פרסומי – זהו מייל אשר מעורר ומעודד רכישה ללקוחות חדשים וקיימים. פרסמתם מוצר חדש באתר שלכם? פרסמתם מאמר חדש? כלי חדש? תרצו לקבל פניות/ לידים/ רכישות? נסחו מייל פרסומי ושגרו אותו ללקוחות שלכם.
  4. מייל נסיבתי – מייל המשתמש כצינור העברת מידע בירוקטרי ללקוח. צריכים לשלוח חשבונית עבור קניה של הלקוח? זוהי הדרך לעשות זאת. תוכלו לשלוח מייל נסיבתי עבור כל פעולה של הלקוח באתר שלכם.

סיכום

דיוור אלקטרוני הינו מכלי הפרסום, המיתוג והשיווק הנפוצים והחזקים היום בשוק. לימדו את התחום והשתמשו בכלי זה בתבונה. כחלק תהליך בניית האתר, TL Interactive מבצעת מחקר מדוייק עבור צרכי הלקוח ומתאימה לו תוכנית שיווק מדוייקת ונכונה עבורו. כל לקוח מקבל את היחס החם ואת המוצר המקצועי והמותאם לו, לצרכיו ולעסק שלו.
03-3726777