מיתוג. עיצוב. פיתוח. קידום.
תמונת נושא

קידום ממומן

Page
בין אם אתם מבקשים לקדם את האתר שלכם באופן קבוע, ובין אם החלטתם לקדם מבצע של קמפיין ספציפי, קידום ממומן זו הדרך שלכם להגיע אל הלקוחות שלכם. כל אתר שרוצה למשוך כמה שיותר גולשים אליו, חייב להקדיש לפחות חלק קטן מתקציב הקידום שלו לפרסום בתשלום. פרסום בתשלום מגדיל את התעבורה באתר באופן משמעותי, מעלה אחוזי מכירות ומגביר את החשיפה לאתר.

איך עובד קידום ממומן?

קידום ממומן, או בשמו הלועזי PPC- Pay Per Click, הוא שיטה לקידום אתרים באמצעות מודעות בגוגל. הבסיס הוא ביצירת "קמפיין" בגוגל אדוורדס, דרך מחקר של מילות מפתח, ויצירת מודעות מותאמות למילות המפתח הללו, שיופיע בראש העמוד הראשון בגוגל. את הקמפיין יש לרענן באופן קבוע, בהתאם לתוצאות ולהצלחת מילות המפתח. התשלום שלכם לגוגל יתבצע אך ורק כאשר גולש הקליק על המודעה שלכם. נוסף על מודעות בחיפוש בגוגל, ישנה אפשרות לשלם עבור באנרים של גוגל במגוון אתרים שהנושא שלהם רלוונטי לנושא האתר שלכם, ויש גם אפשרות לקבל מודעות מותאמות לגולש. בצורה זו, אם הגולש חיפש מילה מסוימת בגוגל, ראה את המודעה שלכם, אך לא לחץ עליה- היא "תרדוף" אותו בגלישה לאחר מכן באתרים גדולים שבהם הוא גולש. גוגל יודעת לעקוב אחר המשתמשים שלה לכל מקום ברשת, ומתאימה להם מודעות ופרסומים על פי תחומי העניין שלהם וההתנהגות שלהם ברשת. כך, תוכלו להיות בטוחים שהאתר שלכם יגיע לצרכנים הרלוונטיים ביותר. גוגל למעשה מספקת לכם את התשתית לקידום באמצעותה.

מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני?

קידום אורגני SEO הוא קידום שמבוסס על תוכן ועל קישור בינו ובין מילות חיפוש רלוונטיות בגוגל. עבודת הקידום האורגני היא עבודה סיזיפית ויש לעשות אותה בקביעות, אולם היא מביאה תוצאות בדרך כלל כעבור זמן רב. התהליך של קידום באופן אורגני בגוגל, הוא כזה שיכול לקחת חודשים ואף יותר, עד להגעה לתוצאות הרצויות. לעומת זאת, קידום ממומן שהגדרת הקמפיין וניהולו נעשה בצורה מקצועית יכול להניב תוצאות מידיות כבר מהיום הראשון.

למי מתאים קידום ממומן?

ראשית, קידום בתשלום לא יכול להחליף קידום אורגני שוטף. העבודה צריכה להיעשות במקביל. אם האתר שלכם הוא אתר חדש, מומלץ במיוחד להעלות קמפיין שייצר חשיפה ראשונית לאתר ולתכניו או מוצריו. פרסום בתשלום מתאים גם למי שמבקש להגביר חשיפה לקראת החגים, עבור מבצע מסוים או לתקופה מוגבלת. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם צוות המומחים של TL INTERACTIVE כדי שיתאימו לכם חבילת קידום אתרים ייחודית לאתר שלכם.

האם מספיק פשוט לשלם כדי להגיע לתוצאות?

גוגל אדוורדס עובדת כמו מכרז. כל אחד ממפרסמי המודעות בתשלום, מספק לגוגל תקציב- כמה הוא רוצה לשלם עבור כל קליק, מודעה בניסוח אישי שלו ומילות מפתח שדרכן הוא מעוניין להופיע בחיפוש בגוגל. כאשר גולש מחפש את מילת החיפוש שהזנתם עבור המודעה, גוגל עורכת מכרז בין שלל האתרים שביקשו להציג מודעה עבור מילת החיפוש הזו. ככל שתשלמו יותר פר קליק, כך הסיכוי שגוגל יציגו דווקא את המודעה שלכם, עולה. עם זאת, אם הקישור מהמודעה לעמוד הנחיתה יהיה לעמוד שאין בו תוכן ראוי והוא לא מספק למשתמש את המידע שביקש, גוגל ידעו זאת באמצעות ניתוח ההתנהגות שלו לאחר ההקלקה על המודעה שלכם. אז הם "יגמלו" לכם בירידה חדה במספר ההופעות של המודעה שלכם במנוע החיפוש. כדי להגביר את הסיכוי שתזוהו כתוכן רלוונטי לגולשים, כדאי לייצר עמוד נחיתה חזק, בעל תוכן משמעותי. ניתן לעשות זאת באמצעות בניית אתר מושקע, כתיבה שיווקית ובעיצוב נכון של דף הנחיתה או האתר שלכם.
03-3726777